Известие

Collapse
No announcement yet.

За малко да ви оставя момчета :))

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • За малко да ви оставя момчета :))

    Малко остана да родя и аз. Всичко започна 1000 км преди смяната на масло. Излязох да се разходя и минах през магистралата. И реших да гоня едно ауди и съответно минах 200, но не карах много време, щото го минах бързо Та както и да е. Прибрах се без проблеми, на следващия ден не я карах, а на по-следващия излязох с един колега на обяд. Обаче аз си карам със затворени прозорци и на климатика, музиката и нищо не се чува. Свършваме с обяда и на прибиране, колегата Pepko_bepko чу двигателя и каза, че повдигачите тракали. Ма то верно много си тракаше, на косъм бях да отида да й сипя алпайн дизел . Съответно си помислихме, че след смяна на маслото ще се оправи. Отидох до Разград тагадък тагадък сменихме маслото, но тракането си остана, което ме озадачи. ИНаче двигателя се държеше нормално. Същия ден ходих до застрахователни с баща ми да пишем щети, че една луда баба(Баба Минка мама ти деа) ми одра с ключ предния калник щото съм й бил паркирал пред блока.. Чудят се как да си направят интересен деня.. след това й го върнах 2 пъти на градинката! После за паспорт за газовото Виале. Отиваме там, но за щастие имаше сервиз и много познати на баща ми и най-голямото щастие, че хората си имат едно ГТВ 2.0 с гръмнал двигател, което са оправяли наскоро. И минавам аз покрай единия майстор тракайки, който майстор си оправяше нещо по дясната гума на ГТВ-то. Спираме и вика "Аа докторе (на баща ми) тая алфа ще ражда май, нещо не трака хубаво" Извикаха още един майстор, който я чу и според него са били лагери. Действието се развива четвъртак. Петък я оставихме там и се прибрахме във Варна с едно Рено експрес на газ, дето дигаше макс 120 . Вторник (вчера) се разбра, че наистина са лагерите 3 и 4 (до колкото разбрах - пълна нула съм като знания в тая област). Но момчето сменило всички лагери биелни и основни за 320 лева всичко със 100 лева труд. Това са цени като за баща ми с огромни намаления Само едни повдигачи остават да се сменят и вече сме тихи. Ще ви кача снимки след това, щото май баща ми ще ми донесе единия лагер. Но за щастие се разминахме много леко!
    Ако в края на годината съберете всички презервативи, които сте използвал и успеете да направите автомобилна гума от тях с гордост можете да я наречете GOODYEAR!
    Alfa Romeo 166 2.0 TS + А-95Н LPi

  • #2
    Приятел разминал си се с малкия дявол ! И все пак какво им става на тия Алфи бре човек да го е страх да ги настъпва повече от 180 ? ! ?
    Alfa Romeo is a wonderful way of life!

    Comment


    • #3
      Не че ми е работа да създавам интриги но лагерите са 120-140лв биелни и основни в магазина. Но може и да се се объркал щото да се сменят лагерите се сваля и кутията. Но янма значение важно е че са я усетили на време и не си преебал вала.
      156 1,8 ТS 99
      Nissan Murano 2005

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от leketo84 Покажи съобщение
        И все пак какво им става на тия Алфи бре човек да го е страх да ги настъпва повече от 180 ? ! ?


        Свинспарковете са така



        Volvo XC90 D5 '06
        Alfa Romeo Spider 2.0 '90
        Lancia Ypsilon 1.2 '00



        ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Distinctive '02
        ex Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '00
        ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 '99

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
          Не че ми е работа да създавам интриги но лагерите са 120-140лв биелни и основни в магазина. Но може и да се се объркал щото да се сменят лагерите се сваля и кутията. Но янма значение важно е че са я усетили на време и не си преебал вала.
          До колкото разбрах е разглобяван отдолу. Наистина не разбирам нищо, може да се получи малко развален телефон, но със сигурност са всички лагери. Има и отстъпки и за частите, тоест не са на магазинерска цена, защото е пациент на баща ми.
          Ако в края на годината съберете всички презервативи, които сте използвал и успеете да направите автомобилна гума от тях с гордост можете да я наречете GOODYEAR!
          Alfa Romeo 166 2.0 TS + А-95Н LPi

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
            Не че ми е работа да създавам интриги но лагерите са 120-140лв биелни и основни в магазина.
            Ами то значи е хубаво да се сменят профилактично , особено на 2.0 ТС Цената е прилична на фона на основен ремонт ...

            Колегата явно има късмет
            Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v Distinctive
            Fiat Punto Mk1 1.2 Fire
            Ex: BMW E61 530 Xi

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от qpwo
              Глупости....
              Според мен няма по-добри двигатели...
              живееш в дълбока заблуда
              Volvo S80 D5 awd 2010г.

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от santo_traficante Покажи съобщение
                живееш в дълбока заблуда
                Преди 3-4 години целият форум живееше в тая заблуда, ако си спомняш . Тогава алфа 145/6, 147 и 156 не бяха толкова популярни и случаите на гръмнали твинспаркове бяха 1-2. за тея, които са по-пресни за форума, за пример ще дам, че жтд-тата в целия форум бяхме има-няма 10 коли
                Понастоящем твинспарковете са почти масов автомобил и на база на форумната статистиката вече може да се допусне, че меко казано твинспаркът може и да не е толкова здрав, за колкото сме го мислили...
                _______
                146 JTD - ex
                Renault Megane II 1.5 dci - ex

                Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                Comment


                • #9
                  Все пак, това е двигател който е масово и групово изнасилван, щот мнооо вървял..
                  sigpic Alfasud/156 1.8ex
                  156 2.4 JTD/156 2.5 Q-system/Uno 1.3Turbo i.e-again/Yamaha R6

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от Galeano Покажи съобщение
                    Все пак, това е двигател който е масово и групово изнасилван, щот мнооо вървял..
                    Абе за вървене - върви, ама веднага след това иска основен ремонт. И пак почва да върви...

                    Същата работа и с гъбите - всички са вкусни, ама някой - само веднъж
                    Volvo XC90 D5 '06
                    Alfa Romeo Spider 2.0 '90
                    Lancia Ypsilon 1.2 '00



                    ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Distinctive '02
                    ex Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '00
                    ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 '99

                    Comment


                    • #11
                      Идва и момента с немарливостта на предния/настоящия собственик...

                      Дайте пример с някой, който е изкарал ТС от магазина и го е поддържал, както си му е редно и да е РОДИЛ при него!!!?!

                      Или пък в краен случай - някой, който е направил основен ремонт при майстори, които си разбират от работата (като Лисан & Дригата и Бобо итн) и не е минавал "тънко" с части и масла... И въпреки качествения ремонт "Свинспарка" пак да роди....!??! НЯкой?

                      Говорим естествено за нормална експлатация на автомобила, а не за непрекъснато каране на прекъсвач, без нужните за такъв тип "юркане" " задължителни бонуси", а именно чип + рейсинг масло + хубави свещи итн....
                      Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                      FIAT Coupe 16VT
                      Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от trustworthy Покажи съобщение
                        Преди 3-4 години целият форум живееше в тая заблуда, ако си спомняш . Тогава алфа 145/6, 147 и 156 не бяха толкова популярни и случаите на гръмнали твинспаркове бяха 1-2. за тея, които са по-пресни за форума, за пример ще дам, че жтд-тата в целия форум бяхме има-няма 10 коли
                        Понастоящем твинспарковете са почти масов автомобил и на база на форумната статистиката вече може да се допусне, че меко казано твинспаркът може и да не е толкова здрав, за колкото сме го мислили...
                        половината ТС дето ги знам около мен са пред раждане като ги слушам как бачкат.
                        само жтд става от тея талянски мАтори
                        най ме е яд че накарах един френд да купи един ТС 1.6 120кс преди 2год
                        е няма такава барака
                        колко пара наля тоя човек в тая кола...прави пътуване на дълго и я прибира с нещо счупено...не мога да преброя за 2год какво е правил по нея...
                        преди 5 дни ми казва..
                        Алфа ли....Талянска кола ли....НИКОГА.

                        Идва един пич със 159 при мен /не е от форума/.като започна да ги нарежда какво е правил за 3год
                        само таблото му е сваляно 2пъти...и т.н.

                        някой питаше ако я купиш нова дали ще роди
                        в Ауто Италия съм виждал купена от там родила два пъти

                        тааа дето казваха Алфа се купувала със сърце....
                        е на мен сърце не ми остана вече....
                        вместо да давам парите за детето аз ремонтирам кошари...
                        Volvo S80 D5 awd 2010г.

                        Comment


                        • #13
                          Аааа, сега разбрах... То значи половината алфа са баси боклуците, което като цяло значи , че това е посредствена фирма.. Пък ние тук се вманиачваме в тази марка.... Ай сиктир - хората сигурно таино ми се присмиват...
                          sigpic166 TS 2.0 1999 ГИ

                          Comment


                          • #14
                            "...щото да се сменят лагерите се сваля и кутията" - могат да се сменят и без да се свали кутията. Повярвай ми, тя е по-малкият проблем! Аз лично смених на моята без да я свалям и четвъртития ку*ец беше на първи лагер (от към ангренажната верига) - като свалиш всички пети и ремъците коляновия вал пропада (малко, но достатъчно) и черупките се избутват, издърпват и набутват. Най-трудно става това на първи лагер, но и там става. Тъй като беше преди 1г. не помня защо не съм свалил малката верига - дали не съм намерил нада или просто в този момент тъпата ми глава не се е сетила - не помня, но знам, че се измъчих с този лагер, добре че има отвори за маслото та бърках и в тях и успях да го извадя и после да набутам новия...

                            Колкото до парите - ами пич направили са ти отстъпка само на хартия! По цени от преди година на магазини в Ловеч частите ми излязоха ~380лв (ако не се лъжа), но освен твоите основни и биелни лагери и гарнитура смених още сегменти, гумички на клапаните и термостат


                            П.С. "Понастоящем твинспарковете са почти масов автомобил" - повече бройки, повече оплаквания, а и както споменаха вече "това е най-масово изнасилвания автомобил" - предимно 155-ци. От една страна достатъчно евтин (за съжаление не и за мен), за да бъде прежален, а от друга - достатъчно стар, следователно амортизитан, следователно...

                            П.С.2 Съжалявам момчета, четях в "Общи..." и си нямам на идея как съм се оказал тук...
                            Last edited by метъл; d.m.y г., 20:36.
                            155, TS, 2.0i, 8V, климатроник, ABS - 92г
                            Още малко толерантност никога не е излишна!

                            Comment

                            Working...
                            X